Beste kandidaten,

Vanaf 19 maart zal u gebruik moeten maken van Itsme voor het aanloggen op ons afsprakenprogramma. 

Gelieve er rekening mee te houden dat deze methode tot identificatie geen verandering brengt aan de openstaande planning.
Reeds ingenomen afspraken blijven nog steeds behouden.

Hopende u hiermee geïnformeerd te hebben.

Alvast veel succes met de verdere opleiding en de examens!

Opgelet: voor toegang tot het online afsprakensysteem is itsme vereist (kandidaat of ouder, vrije begeleider, …)

Wat indien ik geen itsme kan activeren?

Voor het geval je uitzonderlijk toch geen toegang zou kunnen krijgen tot itsme, kan je steeds een aanvraag doen voor een afspraak via ons contactformulier

Opgelet: je kan hierbij niet zelf een datum en tijdstip kiezen. Na ontvangst van het contactformulier zullen we je aanvraag zo spoedig mogelijk  behandelen. 

Wens je toch liever zelf een afspraak te kunnen kiezen? Dan adviseren we je om via itsme in te loggen, wat ook kan via ouder, wettelijke vertegenwoordiger, familieleden, ... .